Captured My Heart (And My Pocket)

5:57 PM


בזמן האחרון יצא לי להתקל בכמה אתרי אונליין מגניבים עם פריטים מיוחדים שלא יוצא לי לראות במקומות אחרים, חלקם זולים עד כדי צחוק וחלקם טיפה יותר יקרים אבל לא ברמה של למכור כלייה, מחירים סבירים ושווים לכל כיס. הקיץ מחכה לנו ממש מעבר לפינה ומה שאנחנו צריכות יותר מכל דבר אחר זה - משקפיים, בגדי ים ונעליים חדשות שיקבלו את הקיץ בברכה!! אז איחדתי את כל האתרים לפוסט אחד כדי שגם אתן תוכלו להינות מהם!

ZEROUV
30 שקל למשקף, גן עדן זה כאן.

ZeroUV

http://www.shopzerouv.com/



מה: אתר המספק לנו משקפיים בלבד, תדמייני לעצמך עולם מלא במשקפיים בכמויות בלתי מוגבלות ובצורות בלתי רגילות, דגמים מיוחדים ובודדים בעלי צבעים, גוונים וסגנונות שלא תראי במקום אחר!
מחיר: הכיס שלך בהחלט יאהב את האתר הזה!! המשקף הכי יקר שנתקלתי בו היה במחיר של 11$ בלבד! (40 ש"ח) משקפיים מיוחדות במחירי ריצפה, מה יותר מושלם מזה?
נגישות: משלוח לארץ יש! מחיר משלוח תלוי באופציה בה אתן בוחרות, אם אתן רוצות שהחבילה תגיע תוך מס' ימים בודדים כמובן שהמשלוח יעלה יותר, אבל יש גם אופציה של חינם בה אתן צריכות לחכות יותר זמן.
איכות: כיוון שאף פעם לא הזמנתי בעצמי משקף משם אני לא יודעת בוודאות שהאיכות אכן טובה אבל אל האתר הזה הגעתי דרך בלוגריות אופנה מאוד מבטיחות ודרך התמונות ניתן לראות את הקשיחות של המשקפיים מה שאומר על איכות ממש טובה! מקווה שזאת לא אשליה כי זה חלומי.

•בתמונה למעלה מופיעים כל המשקפיים שהוספתי לסל הקניות שלי בתקווה לקנות כמה בקרוב כי זה פשוט זול בטירוף ואיכותי בקטע קצת מחשיד.

triangl
בגד הים הכי מוכר בעולם, במחיר שהכיס שלך יאהב!

TRIANGL

http://international.triangl.com/



מה: אתר יחסית מוכר של בגדי ים העשויים מבד של חליפות גלישה, בזמן האחרון יצא לי להתקל בו יותר מבדרך כלל ועם בואו של הקיץ החלטתי שאני חייבת לקנות לי אחד! כמובן שממש קשה לבחור מרוב המבחר העצום שהם מספקים לנו!
מחיר: חלק עליון ותחתון עולים ביחד 270 ש"ח, מחיר סביר ביותר לבגד ים. 
נגישות: יש משלוחים לארץ! הבאסה זה מחיר המשלוח - 70 ש"ח, טיפה יקר אבל שווה את זה! בשביל בגד ים יפה ואיכותי בארץ היית משלמת מחיר דומה אז למה לא להשקיע ולהזמין בגד ים שלא תראי על כל אחת?
איכות: איכות ברמה גבוהה מאוד, בד עבה ויציב. אין לי את זה ביד כדי להגיד אבל קראתי המון תגובות של לקוחות וכולן מאוד מרוצות, זאת חברה שמאוד הולכת בעולם!

•הדגם האהוב עלי הוא הימני למעלה, אחרי התלבטויות ממש קשות החלטתי שאותו אני רוצה להזמין!


lamoda
"כמה שיותר מגושם יותר טוב"

LAMODA
http://www.lamodauk.com/shop/footwear

מה: אתר המספק לנו נעליים מגושמות ומיוחדות בדיוק כמו שאנחנו אוהבות! (כשאני אומרת אנחנו אני מתכוונת אלי כן? חח) הטרנד העונתי לסנדלים יהיה כמה שיותר מוזר ומגושם - יותר טוב! והאתר הזה מספק לנו בדיוק את זה. המון דגמים מיוחדים של סנדלים שונות, לכל דגם צבעים מגוונים ויפים לא פחות מהדגם עצמו!
מחיר:
 
הנעליים הכי יקרות שראיתי היו במחיר של 140 ש"ח! כל השאר היו בסביבות ה-120 ש"ח. מחיר נהדר לנעל כזו!! 
נגישות: משלוח לישראל כמובן שיש! מחיר המשלוח הינו 52 ש"ח והחבילה תגיע תוך 14 ימי עבודה.
איכות: שוב, עוד לא יצא לי להחזיק נעל שלהם כדי להגיד בוודאות שהן אכן איכותיות אבל לפי תגובות מחמיאות ומפרגנות, ולפי הביקוש של בלוגריות ברחבי העולם לנעליים האלו, אפשר להניח שהאיכות אכן מספקת!


•בתמונה למעלה, מגוון רחב של הסנדלים בשלל צבעים וצורות! אני באמת לא יודעת לשים את האצבע על הדגם האהוב עלי, כולם כל כך שווים!

לא יכולה להתעלם מהעובדה שזה יום השואה, אבל ההתמודדות שלי עם דברים כאלה זה פשוט להמשיך לעשות דברים שמשמחים אותי ועושים לי טוב, כמובן שאני הולכת היום לעצרת ומכבדת את היום הזה.
אז שבוע טוב שיהיה ♥


You Might Also Like

9 תגובות

  1. פנטה תוססתApril 28, 2014 at 8:32 PM

    אתרים שווים, אבדוק אותם :)

    ReplyDelete
  2. חייבות לבדוק את האתרים האלו, נראים שווים ממש!
    אנחנו מתות על המשקפי שמש!!
    XO ורה ורוני

    ReplyDelete
    Replies
    1. משקפי שמש זאת אהבה!! במיוחד במחירים כאלו (:

      Delete
  3. וואו. התאהבתי באתר של המשקפיים... איזה כיף

    ReplyDelete
  4. אני רואה את התמונה שלך בצד כל הזמן ואני חושבת כמה שיכול להתאים לך קארה
    טריגל מדהימים ואני כבר מצפה לשני זוגות של נעליים "מגושמות" ,מתה שהם יגיעו אלי כבר.
    נשיקות♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. חח האמת שהיה לי קארה לפני שנתיים! מיציתי את תקופת הקארה לזמן הקרוב :)
      איזה כיף!! אני חושבת שגם אני אזמין עוד מעט!♥♥

      Delete



EVEN_SAPIR@


Subscribe