Minipopup

5:55 PM


לפני שבוע פנו אלי במייל עם הצעה לשיתוף פעולה שלי עם Minipopup, הקמת חנות אינטרנטית משלי המשלבת בתוכה פריטים שונים הקיימים ב"מחסן" שבאתר שלהם. בתוך המחסן ישנם המון קטגוריות המתחלקות למעצבים, פריטי לבוש שונים, בתי אופנה ואתרי בגדים נחשבים. אל החנות האינטרנטית שלי אני בוחרת כל מיני פריטי לבוש שאהבתי ובעצם חושפת אתכם לפריטים השונים במקום אחד.
ברגע שראיתי את ההצעה ישר קפצתי על ההזדמנות, הרעיון עצמו כל כך מגניב שלא יכולתי לסרב! לקבץ את הטעם האישי שלי במקום אחד שגם מאפשר לכם לקנות בדרך מהירה את הפריטים.. גאוני.

האתר הזה פונה לכל אוהבי הקניות האינטרנטיות, אני אוהבת את העניין שאפשר לבחור תחום מחירים מסויים עליו אתם מוכנים לשלם, יש פריטים מאוד יקרים ופריטים זולים מאוד, כך שהאתר פונה לכל השכבות השונות, ללא אפליה. 




הוספתי כפתור בצד הימני של הבלוג המפנה אתכם ישירות לחנות ה E-STORE שלי IN SAPIR'S CLOSET. אני מזמינה אתכם להכנס ולהינות ממגוון רחב של פריטים שהאתר מציע! תהנו ♥




You Might Also Like

4 תגובות

  1. פנטה תוססתApril 19, 2014 at 7:12 PM

    רעיון אדיר! וכל הכבוד שוב.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על התמיכה מקסימה!! לא מובן מאליו מבחינתי שאת מתעדכנת בבלוג החדש♥(:
      תודה רבה רבה!!

      Delete
  2. רעיון מדהים! האמת כשנכנסתי קצת נבהלתי, פתאום ראיתי מגוון של פריטים של מעצבי על כמו אלכסנדר וונג וזה קצת הכניס אותי לשוק, אבל גם היו פריטים של טופשופ וכדומה!
    בהצלחה. האם יש לך רווח כלשהוא מהחנות הזו או שזה ללא תמורה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. חחחח כן, בהתחלה ממש התלהבתי שיש אלכסנדר וונג למכירה אז הכנסתי את זה לחנות אבל הבנתי שזה לא מציאותי לשים בגדים שלו שם אז התחלתי להכניס פריטים זולים!
      בעיקרון על כל מכירה אני אמורה לקבל אחוזים כלשהם (:

      Delete



EVEN_SAPIR@


Subscribe