Summer Essentials

4:02 PM


summer vibe
1. בגד ים- איזה מין קיץ זה יהיה בלי בגד ים חדש במלתחה? הקיץ אני נמשכת במיוחד לסטרפלס ישרים, לSunLorenzo יש מבחר מדהים של בגדי ים מכל הצורות ומכל הגוונים, ממליצה מאוד!
2. משקפי שמש- נו באמת איך נשרוד את השמש המסנוורת הזו בלי זוג משקפיים? העונה אני מאוד מתחברת לכל המסגרות העגולות, לWildFox יש דגמים מושלמים אבל מאוד יקרים, ניתן למצוא דגמים דומים באתרים אחרים אך הרבה פחות יפים, אני עדיין מחכה שיהיה לי מספיק כסף כדי לקנות את הזוג המושלם!
3מצלמה- אני אישית מסתובבת עם המצלמה שלי בכל מקום אפשרי, היא תמיד איתי בתיק. אין לדעת מתי תצטרכו לשלוף אותה! Fujifilm הוציאו מצלמת פולירואיד קומפקטית חמודה שאני חייבת להשיג!
4. סנדלים- מצרך חשוב לקיץ! יש העונה כל כך הרבה סנדלים ששמתי עליהם עין, אחד מהם הוא סנדל הגומי שאפשר למצוא במקומות מגוונים. 
5. בגדים רופפים- אני בקיץ שורדת רק עם רופף! אוברולים, גופיות מתנופפות, שמלות.. רופץ זה הצלה!
6. ספר טוב- להעביר את לילות הקיץ עם ספר מרתק, לשבת בים ולקרוא אין דבר יותר טוב מזה.
7. תיק- העונה, התיקים בעלי האופי תפסו את העיניים של כולם. אם זה תיק שנראה כמעט אכיל או תיק בצורת מגזין, משקפיים ואפילו שקית אריזה של מקדונלדס. 
8. כובע- כי השמש הקופחת מחייבת אותנו לחבוש כובע! אז אם כבר צריך לשמור על הבריאות, בואו נעשה את זה בסטייל ונחבוש כובעי קש, רחבי שוליים ואפילו מצחיות שחוזרות עכשיו לאופנה! 


•שבוע טוב וקיץ נהדר שיהיה!! בקרוב יעלה פוסט לבוש ♥

You Might Also Like

3 תגובות

  1. התיק לימון הזה מושלם!!!
    XO

    ReplyDelete
  2. יש לי את המצלמת פולארויד הזאת של פוג'י בורוד ואני לוקחת אותה איתי ל-כ-ל מקום. אם את מזמינה תזמיני מאיביי או משהו, זה הרבה יותר זול מלקנות כזאת בארץ. חברה שלי קנתה לי מצלמה כזאת מאיביי במאתיים חמישים ובארץ זה עולה חמש מאות!

    ReplyDelete



EVEN_SAPIR@


Subscribe