Falling For Fall

8:31 PM


עבר דיי הרבה זמן מאז הפוסט האחרון, מאוד רציתי לצלם אאטופיט חדש כבר הרבה פעמים אבל איכשהו פשוט לא יצא. את ראש השנה סגרתי בבסיס ומאז הספקתי לצאת שני רבעושים וחמשוש אחד, את הרבעוש האחרון ביליתי לא כל כך בנעימים, תפס אותי וירוס מאוד קשה שגרם לי להתקע בבית במשך כמה ימים טובים אבל הצלחתי לצאת מזה מהר מאוד ולהספיק לכייף לי בסופ"ש שעוד נותר! אז את השישי שלי ניצלתי ליום שופינג כיפי במיוחד עם אמא ובילוי עם חברים שמזמן לא ראיתי, זה כיף לעשות פתאום דברים שלא עשיתי הרבה זמן, זה נותן קצת פרופורציות ומרגיש שזה לא מובן מאליו. את השבת שלי אני מתכננת להעביר בצילומים כדי שיהיה לי קצת חומר לבלוג סוף סוף! 
את התמונות של הפוסט צילמתי לפני יותר מחודש עם בת דודה שלי חן. בחרתי להלביש אותה באאוטפיט סתוויי וקליל, אוברול פרחוני כהה ומעליו חולצה לבנה כדי ליצור קצת עניין וניגודיות. וודג'ס חמימות כמובן בשביל העונה הקרירה. אני מאוד אוהבת את כל נגיעות הבוהו והאורבניות, בטח שמתם לב אליהן כמעט בכל אאוטפיט שלי, אני אף פעם לא מצליחה לברוח מהן!  











Top-F21 • Romper-P&B • Shoes-P&B • Hat-H&M • Bag-Bershka • Necklace-Aliexpress

You Might Also Like

4 תגובות

  1. כיף לקרוא עוד פוסט שלך:)
    הלוק נראה אורבני ומציין בצורה מושלמת את התקופה שבמעבר בין הקיץ לסתיו :)

    בהצלחה בהמשך השירות הצבאי שלך , מחכה לעוד פוסטים !! :)
    deardiaryf.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  2. What an amazing outfit! The perfect mix of boho, grunge, and girly- my favorite part is that adorable necklace, it is definitely the perfect accessory to this. I hope you have a wonderful week!
    xoxo Rachel F.
    allsfairinloveandwardrobe.wordpress.com

    ReplyDelete



EVEN_SAPIR@


Subscribe