Chia Pudding, Mango & Banana

1:32 PM


כבר תקופה ארוכה בה אני שומרת מאוד על כל מה שנכנס לי לפה, לא תמיד חייתי בכזו שיגרה בריאה והאמת שכרגע במבט לאחור, אני לא מצליחה להבין איך הסתדרתי עם זה, איך זה הרגיש לי הגיוני וטוב? אז הכל התחיל לפני שנה וחצי פחות או יותר כשהחלטתי שנמאס לי מהאוכל שהצבא מספק לנו, למזלי הייתי בבסיס קטן מאוד עם מטבחון בעל מיקרו קסום אחד קטנטן שאיפשר לי להכין כל שעולה על דעתי, מקינואה ועד פסטות ואפילו שיבולת שועל. לאט לאט הבנתי מה המסלול שלי ואיך אני אוהבת את האוכל שלי ובאמת התחלתי להתייחס לזה ברצינות. אני באמת מאמינה שברגע שיש התעסקות באוכל שאתה מכניס לגוף שלך, ברגע שאתה מכין את האוכל שלך מא' ועד ת' ולא מסתמך על מאכלים מוכנים מראש שרק צריך לחמם, הגוף שלך ירגיש הרבה יותר אסיר תודה, יותר קליל והרבה יותר עשיר. קערות הSmoothie הן לגמרי אחד מאותם מאכלים אותם מכינים מאפס, משקיעים הרבה אך המאמץ משתלם, הן בטעם והן בבריאות! ישנם הרבה מאוד דרכים ואפשרויות להכנתם, דבר שאני מאוד אוהבת כיוון שניתן להיות מאוד יצירתיים עם המנות. הנה דרך אחת שניסיתי לאחרונה דיי הרבה, כי זה אף פעם לא נמאס!

אז הנה מה שתצטרכו:
• פודינג צ'יה
• מנגו אחד
• חמאת בוטנים טבעית
• זרעי צ'יה
• שיבולת שועל
• שבבי קוקוס
• בננה אחת 

תחילה, הכינו מראש פודינג צ'יה ששהה לפחות 4 שעות במקרר. 
חיתכו את המנגו והכניסו למיקסר (ניתן להוסיף קרח). 
שפכו את הפודינג לתוך קערה, צקו מעל את משקה המנגו שנוצר לכם, שפכו חמאת בוטנים בעזרת כף, 
פזרו שיבולת שועל בשורה יפה ממש ליד, פזרו באותה צורה זרעי צ'יה ושבבי קוקוס גם הם בשורות, 
חתכו בננות והוסיפו מעל וזהו זה! 

יש לכם ארוחת בוקר \ נשנוש ביניים שיוציא לכולם את העיניים!


! Bon appétit

You Might Also Like

0 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe