Like a rolling stone

1:26 PM

PH: Sahar Mizrahi
אני חווה סוג של מחסום כתיבה בזמן האחרון, אני שמה לב שזה קרה לי לא מעט לאורך השנים עם הבלוג. ברגע שאני טיפה לא מרוצה מהנראות של הבלוג, אם זה בגלל הפרפקציוניזם הדפוק שלי או פשוט מחסור בתוכן אני מתקשה לחדש ולעדכן. אז אני מנסה להתעלות על עצמי, לקחת צעד אחד גדול מעל כל הסיטואציה ולחזור לעשות את מה שאני הכי אוהבת! אז את הסט הבא צילמתי לפני כמעט חודש בעיר התחתית בחיפה. שבוע אחרי שצילמנו אותו, נפתחה תערוכה מרשימה של אמני רחוב מכל רחבי העולם שהחלו ליישם את האמנות שלהם על רחובות ראשיים בנמל חיפה, לי לצערי עוד לא יצא לקחת חלק ולראות את היצירות אבל לפי תמונות וסיפורים שחוו אנשים בהחלט הבנתי שמומלץ ללכת להעיף מבט. הלוק שאני לובשת נולד מתוך הפקה של אתר חדש איתו אני עובדת "פשנגה", התחלתי לעבוד שם בתור כתבת בבלוג של האתר לפני חודשיים, שם אני מעלה פוסטים על טרנדים עכשוויים או על סתם פריטים שתפסו לי את העין לאחרונה! מוזמנים להכנס לקישור ולהתרשם!. 

אני מאוד אוהבת לוקים שלקוחים מהעבר עם קריצה לעתיד. האאוטפיט שהרכבתי בפוסט הזה הוא ההגדרה המדויקת ללוק כזה. הוא מכיל ברובו פריטים שלקוחים באופן מובהק משנות ה-80' וסוף ה-70', מהאוברול, לחולצה של הרולינג סטונס, להקה אדירה שאמא שלי תמיד מהללת משלהי שנות ה-80', המשקף ואפילו גומיית הכתיפה העבה שתופסת אצלי מקום תמידי על היד בזמן האחרון. המגפיים בעלות החורים הגדולים בצדדים שכבשו את המסלולים רק בשנים האחרונות ו"כובע הבוס" שהתחיל את דרכו בשלהי המאה ה-19 שזוהה בעיקר עם "אוליבר טוויסט" ונערי אומנה ברחבי אירופה. בחרתי להוסיף תיק אימוז'י צהוב שדווקא מזדהה עם התקופה העכשווית עם באמת קריצה אדירה לעתיד. לוק קז'ואלי, נוח ולא צפוי שמתאים בדיוק לעונה ההפכפכה שמתקרבת ובאה אלינו.     





















Overall - Fashanga * Mikandyuli \\ Top - Fashanga * Look like israel \\ Baker Hat + Sunnies - ASOS \











You Might Also Like

1 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe