Orange green and pepita

2:04 PM


Photography: Amit Dror Schlisser

היי בנות, מקווה שהסופ"ש עובר לכן על הצד הטוב ביותר, אני חוזרת לכתוב אחרי שבועיים עמוסים בכל טוב, עברתי לתל אביב והחיים שלי חזרו לשגרת עבודה, לימודים וצילומים, דבר שלא משאיר לי יותר מידי זמן לעצמי ולבלוג, ככה שאשתדל לכתוב כשיתאפשר לי כמובן. הפוסט של היום צולם ברחבי חיפה המהממת, יש משהו בעיר התחתית של חיפה שמחזיר אותי לשכונה האהובה עלי בקוסקו, סאן בלאס, שם דרך אגב נקנה המעיל המושלם שאני לובשת בפוסט! הוא נקנה בצורה מקרית לחלוטין בחנות וינטאג' קטנה ומלאה בסטייל באחד משיטוטי בשכונה הקסומה הזו, בדיוק ביום ההולדת שלי, המתנה המושלמת. 



אני מאוד אוהבת לשלב פריטים מיוחדים, במיוחד כשמדובר באאוטפיט קאז'ואלי, בחרתי לשלב לג'ינס הכחול שלי סוודר כתום צמוד, צבע החורף לשנת 2019!, את מעיל הפפיטה המושלם שלי ומגף שחור ומבריק שיקפיץ את הלוק הפשוט שלי ויהפוך אותו לגלאמי ובלתי נשכח. המתכון ללוק שלא ישכח בקלות, הוא הוספת פריטים בעלי סטייטמנט, זו אחת הסיבות שאני פחות אוהבת לקנות ברשתות הגדולות, כי אני יודעת שברגע שאני רואה משהו יפה סביר להניח שאותו הפריט קיים אצל עוד אלפי אם לא מליוני בנות, דבר שיהפוך אותו בין רגע לעוד אחד מיני רבים ולא לייחודי ובלתי נשכח, אז הטיפ הכי גדול שלי הוא מלכתחילה לקנות בחנויות פחות מוכרות, דבר שאפשר למצוא בקלות באינטרנט, בחנויות וינטאג' ובוטיק. כמובן שגם לי יש חריגות, הארון שלי מורכב מהמון פריטים שנקנו גם ברשתות הגדולות כמו מנגו, זארה ופול אנד בר, אבל ככל שתתחילי לצבור לאט לאט פריטים בעלי אמרה ואופי שמתכתב עם הסטייל שלך, פריטים שאת יודעת שרק לך יש, תוכלי להרכיב בקלות לוקים מיוחדים, בלתי נשכחים והכי חשוב, ייחודיים לאופי והסטייל שלך!
אם יצא לך לקנות פריט כזה בעקבות הפוסט, תייגי אותי! אני יותר מאשמח לדעת שעזרתי למישהי להתקרב לסטייל שהיא שואפת להגיע אליו, ואם את מרגישה שאת צריכה הכוונה לחנויות אינטרנטיות אני פה! 
אם את עוד לא עוקבת אחרי הבלוג באינסטגרם זה לגמרי הזמן! - even_sapir@ 












Coat- vintage \\ Sweater-urban outfiters \\ jeans- pull&bear \\ heals- public desire



You Might Also Like

3 תגובות

  1. WOW, you always inspire me to try new things with my clothing. Youre such a huge influencer! x

    ReplyDelete
  2. I’ve never seen anyone look so ready to kill it!

    ReplyDelete
  3. Shared on twitter! Love this so much!

    ReplyDelete



EVEN_SAPIR@


Subscribe