5 Years Time ☼

8:26 PM

Hi everyone, so I should be writing this post month ago but I had so many things to do so it's just got missed. I waited so many time for this occasion but reason I waited is really silly, one of my fav songs is "5 years time"! I know I told you it's going to be stupid but I made it to this day and I'm so proud of myself for the time we through together. It's true that I wasn't completely here for the past 2 years because of the military service and all the stress that comes with it but thats it, I finished and I am here to stay! the Blog is going to be my central thing in my life again and nothing is going to prevent it from me. So thank you for 5 years! without you all I wouldn't be who I am today so thanks a lot!♥ 

היי לכולם, אז את הפוסט הזה הייתי צריכה לפרסם כבר לפני חודש אבל היו כל כך הרבה עניינים שזה פשוט חמק לי מבין האצבעות. למאורע הזה חיכיתי למען האמת מאז שפתחתי את הבלוג והסיבה שבגללה כל כך חיכיתי אולי תשמע לכם מטופשת למדי אבל אחד השירים האהובים עלי נקרא כך! אמרתי לכם שזה יהיה טיפשי אבל הצלחתי להגיע ליום המאושר הזה ואני גאה בי ובבלוג על כל הדרך שעשינו ביחד. אז נכון בשנתיים האחרונות לא הייתי מאה אחוז פה בגלל השירות הצבאי וכל הלחץ וחוסר הזמן שנלווה אליו אבל זהו אני את שלי עשיתי, סיימתי שנתיים של כיף, הנאה והמון הנפצות ואני פה כדי להשאר! הבלוג יחזור להיות הדבר המרכזי בחיי ואני מאוד מקווה ששום דבר לא ימנע ממני להינות מהתחביב הזה יותר, תחביב שכבר הפך למי שאני ולמה שאני היום. כמו שבטח שמתם לב אני כותבת בעברית, אני חושבת שאחזור לכתוב גם בעברית בשביל כל קהל היעד שנמצא פה, לא שכחתי אף אחד מכם! אתם אלה שבזכותם הבלוג עדיין רץ, בלעדיכם לא הייתי מתמידה ונהנית מכל הדבר הזה, בלי כל התגובות המחמאות והביקורות הנכונות, אז תודה! כבר 5 שנים שאני מתפתחת בזכותכם ולומדת על עצמי ועל העולם הזה אז שוב, המון המון תודה! ♥  




You Might Also Like

1 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe