Wild West

2:09 PM




A new month has began, a new year is coming and there is a feeling like it is a coming of age, a new age.So I kind of started my month with a new thing, I'm going to a sewing course as a part of my workship bag for fashion studying and for my knowledge of course. After two years that I haven't done anything for myself I feel the need to fill this empty space between where I am and where I want to be, and here is a quote for life - "I am learning every day to allow the space between where I am and where I want to be to inspire me and not terrify me." I really do believe in this quote, we need to look forward to our goals, to strive them, to be inspired by this space, to allow it to motivate us to succeed, to move forward step by step by looking back from time to time, only for seeing the process we have made. So except the sewing course, I started doing Intensive training to ger in shape, I was never such a good friend with sport, but when I was at the army I found out that it is something that I'm finding very interesting, I was sending to a GYM course, since than I really am trying to keep on shape and live healthy life. I decided to bring it to my daily life and for the last month I'm going to some classes at my GYM Including Yoga, a new thing that I found that I really love, I hope to enrich my knowledge with everything that has with Yoga, the peace that it gives and the self satisfying you have after getting to the place that seems so far and hard at the first time you tried it, the progress you made from class to class gives you the motivation to keep going. Challange yourself, challange your body to see what it capable of, because you can! 

The outfit were taking almost two months ago, I really need to upload posts when I'm taking them. It reminds me of the Wild west, the warm colors, the heavy hat and the necklace that reminds a Bola tie, the tie that men used to wear at the Wild west times. 

חודש חדש התחיל, השנה החדשה בפתח ויש באוויר תחושה חזקה שדברים חדשים ומרגשים עומדים להגיע! אז את החודש הזה אני פתחתי בעצמי עם עניין חדש שעומד להפוך להרגל ולשגרה בחיים שלי, התחלתי ללכת לקורס תפירה כחלק מעבודה ובנייה של תיק העבודות שלי ובנוסף כמובן העשרת הידע שלי. אחרי שנתיים בהם לא עשיתי יותר מידי בשביל עצמי אני מרגישה צורך למלא את החסר, את הבור שנפער ביני לבין המקום שבו הייתי רוצה להיות, והנה טיפ קטן לחיים - תנו לפער הזה בין איפה שאתם היום לבין איפה שאתם רוצים להיות, להיות לכם להשראה ולא להוריד אתכם. אני מאוד מאמינה במשפט הזה, אנחנו צריכים להסתכל קדימה לעבר המטרות שלנו ולשאוף להגיע אליהן, לשאוב השראה ומוטיבציה מהפער הזה ולהתקדם צעד אחר צעד ולהסתכל מידי פעם אחורה, רק כדי לראות את ההתקדמות שעשינו. אז חוץ מהקורס התחלתי גם להתאמן בצורה יותר אינטנסיבית ממה שהכרתי, את הספורט תמיד הכרתי בשלום שלום בלי יותר מידי התעניינות, הרגע שבאמת גיליתי אותו היה בצבא, שם יצאתי לקורס חדר כושר בוינגייט ומאז אני מאוד משתדלת לשמור על כושר ועל אורך חיים בריא. החלטתי להביא את זה יחד איתי גם לחיי האזרחיים ובחודש האחרון התחלתי ללכת לכל מיני חוגים שכוללים ביניהם גם יוגה, אהבה חדשה שגיליתי לאחרונה, אני מאוד מקווה להעשיר את הידע שלי בכל הנוגע לתחום הזה בשנה הקרובה, השלווה שזה מקנה והסיפוק העצמי האדיר הזה אחרי שמצליחים להגיע למקום הזה שנראה בלתי אפשרי בהתחלה, ושוב ההתקדמות הזו משיעור לשיעור נותנת הרבה מוטיבציה להמשיך כיוון שאני רואה שהגוף שלי מסוגל להרבה יותר ממה שחשבתי, דבר שגורם לי לתהות למה עוד הוא מסוגל, לכמה רמות קושי הוא מסוגל להגיע. אז תאתגרו את עצמכם ותופתעו לראות למה אתם מסוגלים, כי אתם מסוגלים! 

ההאאוטפיט צולם לפני כמעט חודשיים, אני חייבת להפסיק להעלות פוסטים בדילאי כל כך מטורף. הוא מאוד מזכיר לי את התקופה של המערב הפרוע, משהו בשילוב הצבעים החמים יחד עם הכובע והשרשרת שמזכירה מעט עניבת בולה, העניבה איתה נהגו ללכת מערב הפרוע. 










Dress- Zara // Top- TopShop // Shoes-Ebay // Hat-HM // Necklace-BrandyMellvile

You Might Also Like

1 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe