Cherry blossom girl

3:13 PM


Photography:Adi Ben-Zikry
בניינים גבוהים וסימטריים, שדות אורז שלא נגמרים, נשים שמכסות את פניהן במניפות צבעוניות וחומה אחת ארוכה וגדולה. כל אלה מקשרים אותנו ישר לסין, מדינה שהמון מוצאים אותה כמרתקת בשל הטבע הרחב המצוי בה, המרחבים הירוקים והצבעוניים עליו הצליחו לשמור ומצד שני להייטק המתקדם ולערים הסואנות, הומות האדם החדש והבניינים הדקיקים בעלי עיצוב חדשני והייטקיסטי. הניגוד הזה שקיים בסין, זה מה שהופך אותה לכל כך מרתקת בעיני, ישנם איזורים בהם שומרים על המסורת העתיקה, על הטבע שהעולם מציע לנו, איזורים בהם חיים בתקופה עתיקה מזו שקיימת היום. ומצד שני יש את האיזורים בהם קיימת הטכנולוגיה הכי מתקדמת בעולם, אנשי העולם החדש שחיים בתקופה העכשווית עם קריצה לעתיד הקרוב. בסין עוד לא יצא לי להיות, אבל כשבת דודה שלי ביקשה ממני להשתתף בפרוייקט צילום בו היא לוקחת חלק, הפקת אופנה שלוקחת את הסטראוטיפים מכל מדינה, את האופנה המתכתבת עם מקום מסויים בעולם בתקופה של היום תוך שמירה על האובייקטים התקופתיים. ישר קפצה לי המילה סין לראש. בלי קשר ללכסון עיניים הטבעי שיש לי, אני פשוט אוהבת את האתניות והמסורתיות הישנה שיש בעיצוב הסיני, אז לקחתי את אחת השמלות שאני הכי אוהבת, צירפתי לה שרשרת עדינה וסנדל בובתי וכמובן איך אפשר בלי מטרייה ומניפה להשלמת המראה.  










Dress-Nastygal // Shoes-TopShop // Necklace-F21


You Might Also Like

1 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe