Runnin up that hill

3:31 PM


PH: Sahar Mizrahi
זה היה יום שישי חם מאוד, הרוח לא בדיוק הייתה לטובתנו והשמש היוקדת גם היא לא תרמה הרבה. אבל שום דבר מזה לא מנע מאיתנו לצלם. זה קורה לי כל פעם מחדש, מוד הצילומים, מצב מסוים שאני נכנסת אליו בו לא משנה מה ניצב מולי, לא חשוב מה מזג האוויר או כמה הלוקיישן מסוכן, אני מתנתקת לגמרי ונכנסת למצב הצילומים, מצב שבו אני לא חושבת יותר מידי על מה קורה סביבי, אלא נכנסת עמוק לתוך דמות שהיא מצד אחד אני אבל מצד שני לא. את הלוקיישן לצילומים האלה תכננתי כבר הרבה מאוד זמן, גבעה מעל הים שממוקמת ליד פארק עתיקות (הבית ברקע שייך לפארק), עם נוף שמשקיף גם לים וגם לכביש הסואן, לוקיישן מושלם! אבל מה שנשאר לי זה להתאים אאוטפיט שישתלב בצורה טבעית עם המקום. היו לי המון לבטים, הרבה מאוד אופציות אבל תלבושת אחת שתפסה יותר מכולן, שנייה לפני היציאה לצילומים החלטתי שאני מנסה משהו אחר לגמרי, אלתרתי אאוטפיט משמלה בעלת צווארון גולף עדין, חולצת "אוף-שודרס", חגורה ובנדנה ששיחקה בתור שרשרת, לא הייתי סגורה לגמרי על התוצאה הסופית אבל יצאתי. אני חושבת שבשביל דברים כאלה פתחתי את הבלוג, כדי להעז וליצור משהו שהוא פרי דמיוני בלבד, לשלב סגנונות שלא יוצא לראות הרבה. אני מוצאת את עצמי הרבה יותר שלמה ומרוצה מאאוטפיטים שאני מרכיבה מפריטים שממבט ראשון לא אמורים להלבש יחד כי זה יוצר מראה ייחודי ולא צפוי, מסקרן ומקורי. יש בו הרבה אלמנטים תקופתיים - מערביים, החגורה, החולצה והבנדנה משדרים באותה השפה בעוד הנעליים מגיעות מעולם אחר לגמרי. השמלה הפשוטה מקבלת תפנית בעלילה כאשר מוסיפים לה פריטים כמו חגורה או חולצה - בצורה הזו יוצרים מראה ייחודי פרי דמיונכם שלא תראו על עוד מישהי. אז רוצו עם הדמיון שלכם, תקשיבו לקול הפנימי וצאו מהבית בלי להיות סגורים על התוצאה הסופית, תאמינו לי, אתם תתאהבו בה בדרך. 
















Dress-Hoodies // Off Shoulder Top-Pull&Bear // Shoes-Pull&Bear 


You Might Also Like

4 תגובות

  1. I love this pics!!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    ReplyDelete
  2. These are such lovely and beautiful shots. You look wonderful lady.
    Happy weekend! :-)

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Great outfit, I love how you've styled it :) xx

    ReplyDelete
  4. Nice photos,It looks a beautiful place!

    ReplyDelete



EVEN_SAPIR@


Subscribe