Brown Black And the space between

2:02 PM

Photography: Shani Peer
היה לי שלב בחיים שבו לא הצלחתי לראות שילוב של הצבע השחור והחום כמשהו נכון, אני חושבת שזה מעין שלב מעבר בין ילדות לבגרות מבחינת טעם וסגנון, כמו ירק שבתור ילדה אי אפשר לסבול אך יום בהיר אחד בימיך הבוגרים את במקרה טועמת ולא מבינה איך יכול להיות שאת הירק הזה לא הצלחת להכניס לפיך עד אותו רגע מאיר ומרומם. כך היה לי עם צמד הצבעים הללו, שילוב אסור שלא יכול להתרחש בשום צורה נכונה, אך בדיוק בגלל זה אומרים שבעולם האופנה אף פעם אל תגידו אף פעם, כי משהו שלא התחברתם אליו פעם בטוח יחזור בעתיד בצורה מעט שונה, אותה הגברת בשינוי הדרת. אז כך קרה, התבגרתי ומצאתי את עצמי בתוך עולם השחור-חום ופתאום מאוד נוח לי במקום הזה, מאוד נכון לי. אז הנה אני במכנס חמים ורחב ששילבתי עם גופיה קטנה סרוגה שחורה ומעיל חום שהוא ספק עליונית כבדה ספק מעיל שלא נמצא אצלי הרבה זמן אך כבר הספקתי לחרוש עליו לא מעט.












 Coat-Zara \\ Top-BrandyMellvile \\ Knit Pants-Pull&Bear \\ Boots-Caligula

♥ 

You Might Also Like

1 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe