go back home

6:47 PM

Photography: Shani Peer

Hi everyone! I'm back again! in the past 7 month i was travelling all around south America. I started my trip with friends and after one and half month I split up from them in order to see the world through my eyes only, the way I want to. I'm planning to post about the countries of course, but it will take some time, so in the min while I will update the blog with some old posts i have never got the chance  to use because of the trip! 

So this outfit were taken almost 9 month ago, I really like it, the calming colors that match the background of the Baha'i gardens in Haifa so perfectly! enjoy ♥ 

היי לכולם! חזרתי סוף סוף! ב-7 החודשים האחרונים טיילתי לי בכל רחבי דרום אמריקה, בהתחלה עם חברות אך לאחר חודש וחצי החלטתי להמשיך לבדי במטרה לראות את העולם דרך העיניים שלי בלבד, בדרך בה אני רוצה ובוחרת. אני מתכננת להעלות כמובן כמה פוסטים נפרדים על כל המדינות אך זה ייקח מעט זמן, בינתיים אני אמשיך להעלות פוסטי לבוש שאת חלקם צילמתי לפני הטיסה ולא הספקתי להעלות!

אז האאוטפיט הזה צולם לפני כמעט 9 חודשים, אני מאוד אוהבת אותו, את הצורה בה הצבעים הרגועים שלו משתלבים בצורה מושלמת עם הרקע של הגנים הבהאיים בחיפה! תהנו ♥
















Coat-Zara \\ Top-TopShop \\ Pants-HM \\ Shoes-Bosabo \\ Bag+Necklace-Belmeto





You Might Also Like

1 תגובות

  1. כמה את מושלמת !!!!!!! פשוט לא רואים דברים כאלו.
    קראתי את מה שכתבת בפייסבוק על כל המסע שעשית. אני פשוט נפעם מהחכמה וגבורת הנפש שלך. רואים את האצילות שלך מכל פינה !
    מאחל לך חיים טובים וארוכים ושתצליחי למצות את הפוטטנציאל שבך ולהיות תמיד שמחה ומאושרת !!!

    ReplyDelete



EVEN_SAPIR@


Subscribe