Best of both worlds

1:29 PM

Photography: Amit Dror Schlisser
יש נושא שהצליח לבלבל אותי מאוד בעבר, יש שיגידו שזה נחשב אפילו למעין פיצול אישיות. אז למי שלא מכיר אותי, אני ספיר גולדמן, מושבניקית מצפון הארץ עם תשוקה עזה לאופנה אבל עם קריצה ואהבה לא כל כך נסתרת לעולם הזרוק וההיפי. כן, זה בדיוק זה, העניין הוא שאני לא נוטה לשום צד, אני לא רק מעריצה של ההיי פאשן וגם לא רק אוהדת מושבעת של הסטייל ההיפי. אני אוהבת להזרק בטבע מתי שרק אפשר אבל ברגע שתהיה לי הזדמנות להראות את הצד האפנתי הפרוע שלי אני ישר אקפוץ על ההזדמנות. בעבר הפיצול הזה מאוד הפריע לי לנהל קו מחשבה אחיד לגבי מי אני, אבל היום הבנתי שדווקא העניין הזה שאני לא מגדירה או מתייגת את הסגנון שלי, מאפשר לי להיות מי שאני רק רוצה להיות כל בוקר, ויותר מזה, מאפשר לי ליצור סגנון לא מוגדר שמשלב את כל מי שאני. מאז שאני זוכרת את עצמי אני תמיד אחפש את הלא אובייס, את הלא שיגרתי, את הלא צפוי. הרבה אולי לא יתחברו לזה ברמה של להזדהות אבל אני לא עושה את מה שאני עושה על מנת לרצות אחרים, אני לא מנסה לחקות אחרים או לנסות לקלוע לטעמן של הקהל שלי, אני פשוט משתמשת בבגדים כאמצעי האמנות שלי, כדרך שלי להביע את עצמי, ואם אהבתן או התחברתן לזה על הדרך מה טוב!. יוצא לי להתקל ברחבי האינסטגרם בהרבה מאוד סוגים של אופנה, וגם אני מתבלבלת לפעמים ומאבדת את הצפון, לא יודעת אם אני שייכת לסגנון מסוג אחד או לסגנון מסוג שונה, אבל זה כל היופי בעיני, אנחנו לא שייכים לשום קטגוריה, למה לתייג את הנישה שלנו, היום אני קמה עם מצב רוח לסטריט סטייל אורבני ומחר אני קמה בגישה של וינטאג' פסטלי, כל היופי הוא לזרום, לא לקטלג ופשוט להבליג, ללכת עם הלב.

אז בפוסט הזה אני הולכת להציג לכן שני לוקים שונים לגמרי, שני עולמות שונים המקושרים באמצעות חצאית אחת. לוק סטריט סטייל אורבני אדג'י ולוק וינטאג'י שבעיני לוקח את החצאית לכיוון פחות צפוי ויותר מיוחד. מחכה לשמוע למה יותר התחברתן! 

Skirt- Topshop \\ Top-P&B DIY \\ Boots-Publicdesire \\ Hat-Asos \\ Bag-Yanga



Skirt-  Topshop \\ Sweater- P&B 


















You Might Also Like

0 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe