Check suit halva shirt

12:18 PM

Photography: Omer BH

Hi guys, it's me again! the other week I was super lazy, maybe because of the holidays or maybe because I just felt like doing nothing for a while. I have a flight to Italy this Sunday and I'm super exited to be on board again! It's been a month and a half since I came back from South America but it feels so much more! so I'm happy to go see new places again and of course to document the whole thing! so if you are not following my Instagram yet It's a good time! @even_sapir. This post is about my fabulous check suit from Nasty gal that I got long time ago (before my big trip) but finally got the chance to wear!! I chose to combine it with a light yellowT-shirt from WeMustShop, a local brand from Tel Aviv, I really love to support Israeli brands especially when their items are to die for! as you can see, in the middle of the shootings a cat joined us! who am I to say no to that cuteness? hope you'll enjoy!  
היי כולם, זו שוב אני ! בשבועות האחרונים הייתי עצלנית בטירוף, אולי בגלל כל החגים שפקדו אותנו או אולי פשוט כי לא התחשק לי לעשות שום דבר לשם שינוי אבל הנה אני חוזרת לתלם!. ביום ראשון יש לי טיסה לאיטליה ואני מתרגשת בטירוף לראות שוב את העולם הקטן שלנו מזווית קצת שונה וכמובן מהעובדה שאני אהיה בחו"ל שוב! אני בארץ כבר חודש וחצי מאז שחזרתי מדרום אמריקה אבל תאמינו לי שזה מרגיש הרבה הרבה יותר! אז אני מצפה כבר להגיע לשם ולחקור שוב מקומות חדשים ולתעד הכל כמובן, אגב אם אתם עוד לא עוקבים אחרי באינסטגרם זה לגמרי הזמן! @even_sapir. אז הפוסט הזה הוא על החליפה המשובצת המהממת שרכשתי מNasty gal לפני יותר מידי זמן (לפני שטסתי לטיול הגדול) וסוף סוף ניתנה לי ההזדמנות ללבוש אותה! החלטתי לשלב את החולצה הצהובה-חלווה משהו מWeMustShop ברנד תל אביבי מקומי, אני מאוד אוהבת לתמוך בעסקים ישראליים, במיוחד כשכל הפריטים שלהם מושלמים בטירוף! כמו שאתם יכולים לראות, באמצע הצילומים הצטרפה אלינו חתלתולה מתוקה! מי אני שאגיד לה לא? מקווה שתהנו! (הבמבה זו ממש לא פרסומת, זה פשוט השתלב בצורה מושלמת עם הסט!)
















Check suit - Nastygal \\ Top-WeMustShop \\ Shoes-P&B \\ Hat+glasses- Asos

You Might Also Like

2 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe