It's A New Day

2:16 PM


עם החזרה שלי לארץ, הבנתי הרבה מאוד דברים שלא הבחנתי בהם קודם. פתחתי את הבלוג גם במטרה להביע את עצמי בצורה יצירתית דרך הבגדים, הצילומים והלוקיישנים אבל גם במטרה להביע את עצמי בכתב, מרגיש לי שבשלב מסוים, הכתיבה הפכה אצלי למשהו אישי, למשהו שאני לא מראה בציבור אלא כותבת לעצמי בפלאפון. ניסיתי בחוסר ידיעה וללא כוונה ממשית ליצור דמות "מושלמת" שהכל טוב אצלה, מצאתי את עצמי כותבת פוסטים לבלוג רק כשאני בתקופות מאוד טובות ואף פעם לא בהתמדה כמו שהייתי עושה בשנים הראשונות של הבלוג, כי טוב, למי מאיתנו יש רק תקופות טובות?. זה משהו שאני מנסה לעבוד עליו כרגע עם עצמי, אני לא מבטיחה שינוי מידי אך אני חותרת לשם ומקווה להגיע שוב למקום הזה. אף פעם לא כתבתי דברים לא נכונים, אך כן ויתרתי לכתוב על פרטים אישיים יותר, כואבים יותר. לאחרונה הבנתי שכדי להרגיש שלמה שוב עם הבלוג, אני צריכה להיות שלמה שוב עם כל הדברים בחיי. אז אני מקווה לפתוח פה דף חדש עם עצמי קודם כל, לכתוב על דברים שבאמת נוגעים בי ולא מילים ריקות בסדר הגיוני שנראה מרשים לעין, פחות לנסות לרצות ויותר להוציא מהלב.

ובנושא אחר, אני מתחילה פרק חדש בחיים שלי ומגשימה חלום של ילדה קטנה שעדיין נמצאת בתוכי, אני עוברת לתל-אביב ומתחילה ללמוד את הדבר שבמבט לאחור היה החלום האמיתי שלי כל הזמן הזה. החלום הכי גדול שלי מאז גיל 7 היה להיות מעצבת אופנה, אבל ככל שנחשפתי יותר לעולם הזה ולעולם הצילום והתוכן הויזואלי, הבנתי שאני רוצה להיות חלק מהעולם הזה, אבל מנקודה קצת שונה, אני רוצה להיות המנהלת של הפקות אופנה, המנהלת האמנותית של תוכן פרסום, ואולי אפלו של סרטי קולנוע בעתיד (חלום!) אני מתחילה לימודי ארט-דירקשן ואני הכי מאושרת בעולם שמצאתי את העולם שלי! אז יש הרבה מאוד דברים חדשים בפתח לעכל ולהפנים, אני לא אשקר, אני דיי לחוצה יחסית לאדם האדיש שאני אבל יחד עם הלחץ אני כן מחכה כבר לשינוי הזה, אחרי שטיילתי חצי שנה לבד הבנתי שתמיד תהיה את תחושת הפחד לפני משהו חדש שאינינו מכירים אבל הוא עובר ברגע שמבצעים את הדבר הזה, ברגע שמדלגים מעליו, אז מגיעה תחושה אפילו מפחידה יותר, אושר טהור ואמיתי נטו כי עשית משהו שלא העלת בדעתך שתוכלי לעשות, כי הפתעת את עצמך.



האהבה שלי לצילום הולכת וגוברת ואיתה הפרוייקטים הקטנים שאני מוציאה לפועל, הרבה מהצילומים מאוד ספונטניים והגיעו ממקום של קבלת השראה אמיתית מהסביבה. כמה מהם התבשלו לי בראש הרבה זמן. יש הרבה פרוייקטים שעתידיים לבוא, אני לא יודעת בדיוק למה אני מחכה אבל מאוד בוער בי להוציא אותם מהראש. בינתיים הנה קולאז'ים של צילומים שלי מהזמן האחרון. עוצבו באייפון עם VSCO ו LIGHTROOM. 


You Might Also Like

0 תגובות



EVEN_SAPIR@


Subscribe